LysaCup časovka Bezruč





Časomíra používaná jen na profi úrovni startovala dnešní etapu.


Etapa z Bezruče byla poprvé formou časovky a tak měl každý závodník kolem sebe při závodě spoustu místa a mohl si trať vychutnat. Největší obavy měli všichni z hangu hned u Bezruče, ale po připadnutí sněhu v noci nebyl hang zledovatělý.

První na řadu jsem přišel já a měl jsem odstartovat v 10:07:20, jelikož někteří na místě nebyli odstartoval jsem již cca čtyři minuty po desáté. Hned po startu jsem zvolil ostré tempo jako vždy (po chvilce už nemůžu)  a pod hangem jsem doběhl závodníka startujícího 20 sekund přede mnou. Hang neběžím :-) jen jdu rychlou chůzí a v polovině se dostávám před dalšího borce. Po hangu následuje mírné stoupání po cestě a pak zase do lesa svahem. Neohlížím se za sebe, jelikož vím, že by mně znervóznělo vidět někoho jak na mě tlačí. Na konci sjezdovky vidím, že jeden závodník mě předběhne, a to je Petr Swaczyna a já už nemám sílu vzdorovat. Dobíhám v čase něco kolem 35 minut a přemýšlím kolik závodníků dneska bude rychlejších než já. Doma zjišťuji, že jich dnes bylo 18 a já se tak umisťuji nejlépe ze všech etap na 19. místě.

Požádal jsem naše nejmladší borce, aby se k dnešní etapě taky vyjádřili a tak sepsali pár výstižných řádků.



FILIP

Takže dnešní etapa byla pro mĕ nejhorší. Nesmeky mi sklouzávaly,návleky vyskakovaly,nohy nestačily, a pas od sporttesteru padal. A k tomu všemu jsem přišel pozdĕ na start,protože jsem byl na WC. Myslím, že jsem tuto etapu celkem zkazil ale jinak se mi šlo celkem dobře. Jak jsem si nahazoval nesmeky tak jsem nad tím strávil celkem dost času. Každopádnĕ se tĕším na další etapu. Sportu zdar



ERIK

Dnešní etapa byla velmi dobrá. Vyzbrojen botami Spikecross 3 jsem skončil na 162, ale zlepšení o celých 10 minut oproti loňskému roku bylo velmi potěšující. I přes velmi náročný terén jsme to všichni zvládli a těším se na další etapu.


pořadí etapa

Martin 19.
Bart 97.
Erik 162.
Renek 199.
Filip 257.
Kája      266.

Náš tým je celkově na 16. místě



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Perun Sky Maraton

LYSACUP - FINISH

Valašský Hrb