LYSACUP - FINISH



V sobotu náš tým čekala poslední etapa z Rajské boudy, kde ti lepší startovali se ztrátou dvě a půl minuty a ti nejlepší o další dvě a půl minuty později. Já jsem jako jediný z týmu za trest startoval dvě a půl minuty za hlavním polem. 
Poslední etapa nám ukázala, že boty s hřeby bylo to nejlepší, co mohl člověk na letošní LysaCup mít. Škoda, že někdo nenatáčel překonávání ledu závodníky, mohlo by to vypadat dosti zajímavě a těch nadávek co všude lítalo :-)


Nahoře jsme si všichni oddechli, že to máme za sebou a těšili se na vyhlášení. Teda hlavně ti mladší z nás se těšili, protože obsadili přední místa v kategorii do 15-tilet. Erik skončil na druhém a Filip na třetím místě. Za což jim patří velká gratulace a náš sponzor SALOMON-RUN.CZ je na ně oba hrdý.

 My starší jsme na pódium nedosáhli a to dokonce ani v soutěži o nejškaredšího závodníka. :-)Postupně byly vyhlášeny všechny kategorie a Lůďa nás opět pobavil při prezentaci své statistiky. Přítelkyně našeho běžce Barta Hanka upekla pro Lůďu a Vlaďku krásný dort s motivem LysaCupu.







Za touto magickou krabičkou jsme každou etapu běželi co nám síly stačily a někdy ještě rychleji.




Erik a Filip na pódiu.




Zde je krátké zhodnocení od Barta 
V sobotu proběhlo finále a vyhodnocení nejlepších běžců, kteří každý týden nazuli tenisky a běželi na Lysou. Nastal tedy čas, abych i já napsal pár řádků za mně, co mi tohle víkendové šílenství dalo a vzalo. Nejsem žádný špičkový běžec a běhám vlastně třetím rokem a to jen proto, abych přes zimu vyvíjel nějakou aktivitu. LysaCup je však závislost, které se moc nedá ubránit a jste schopni každý víkend za každého počasí obléct lehkou bundu, tenisky a s ostatními takhle postiženými běžci čekat, až Hudy řekne "včil" a my jako poslušné ovečky běžíme v jeho stopách na Královnu Beskyd. Tenhle etapový závod běhám druhým rokem, kde ten minulý byl spíše zkušební, letos jsem to bral poctivě. Od první etapy mi Martin ukázal, kdo je v našem teamu salomon-run.cz jasnou jedničkou a na koho zbude druhé místo.
Pozice jsme si rozdělili a tak to zůstalo po celou dobu všech výběhů na Lysou. Většina výsledků byla v pořadí Martin - Bart–Renek – Erik – Filip. Zatímco my dospělí jsme si své role rozdělili, mladí vlčáci Erik a Filip se mezi sebou rvali a nedarovali jeden druhému ani metr této hory. Já jsem sám se sebou spokojený, protože jsem se proti minulému ročníku posunul asi o třicet míst a zhubnul necelé 4 kila. :-) LC skončil a já už vím, že na podzim znovu navleču tenisky a poběžím s těmi stejně "postiženými" běžci na Lysou.
Kdo nezkusí nikdy nepochopí, i já kdysi nechápal, že na Lysou se dá vyběhnout za
 43 - 65minut.
Poděkování patří Hudymu, soupeřům a salomon-run.cz za podporu.
Speciální poděkování patří mé rodině.
Bart…



A co na to Filip
Ukončení LysaCupu bylo báječné, protože jsem obsadil 3.místo. Pochopitelně padla bedna. Důvod k druhé oslavě byl ten, že Erik obsadil druhou příčku. Jako ocenění jsme dostali cyklistické dresy LC a medaili. Pochopitelně velká spokojenost! A já jsem doma za trpělivost dostal bezvadné běžecké elasťáky Salomon. A teď k etapĕ! Byla super a obsadil jsem druhou příčku.Trať byla  asi na 3 km velice zledovatělá a tak jsem ztratil asi tři minuty. Čas byl pod hodinu, takže spokojenost. Na příští rok se už velice těším. Nyní  se dobu budu připravovat s Erikem na další jednorázovou horskou výzvu ve dvojicích. Sportu zdar.



A ještě něco od Erika
Každý víkend  ráno jsme spolu s taťkou vyrazili směr Lysá hora, abychom si trochu zaklusali. :-) Byl přece Lysacup. Můj mladší brácha, zase každý týden ve škole v pondělí hlásil, byl jsem na Lysacupu, až i jeho paní učitelka zjišťovala co to vlastně je. :-) Tento víkend to bylo naposledy. Byl jsem po nemoci a ještě ne zcela fit, ale nemohl jsem si to nechat ujít. Dopadl jsem dobře, v etapě v mé kategorii 3 a celkově druhý, Filip byl třetí, takže jsme si to na stupni vítězů pěkně užili. Jsem spokojený. Dostal jsem super dres. Teď už se těším na kolo. Díky taky mému dědovi za podporu


Zde je nějaká statistika:

Celkové pořadí v týmech 15
Vystoupáno 47000 metrů
Uběhnutá vzdálenost 400 km
Čas strávený na trati (jen započítané etapy)
Martin - 10:31:47
Bart - 11:28:27
Filip - 13:52:15
Erik - 12:28:54
Renek - 11:12:30

Celkové pořadí
Martin - 31.
Bart - 55.
Erik - 98.
Filip - 124.
Renek - 258.

Nejlepší umístění v etapě
Martin - 19
Bart - 55
Filip - 105
Erik - 110
Renek – 166


Umístění v kategorii
Erik - 2.
Filip - 3.
Martin - 17.
Bart - 36.
Renek - 135.

a takhle jsme bojovali














Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Perun Sky Maraton

Krásná - most